2012

Hej. Som ni märker bloggar jag inte så mycket längre är inte så hajj på bloggen längre som jag har skrivit i mina tidigare inlägg men det är verkligen sant. Imorgon kommer J. till mig kommer att bli jätte mysigt har saknat denna individ fast vi pratar varje dag hihi, jag har färgat håret mörkare så bye blondie nu ska tillbaka till Björn Axen den 29 december och jag ska då bli mörk jag känner att de passar mig bättre , men att jag tycker att blont är en jätte fin färg , men jag kanske vill färga tillbaka till blont en vacker dag! kanske redan i sommar? who  knows låt se då.
Nu får vi se när jag kommer in och skriver nästa gång , jag tror att det kommer ta tid eftersom jag har saker att göra nu. Men hemligheten som jag ska avslöja är inte förns 2012 tyvärr men hemlighet är hemlighet.

Ska göra mig fin sen åka iväg till jobbet.

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0