underbart båda sa JA

åh vilken dag det blev allt var perfekt !

Vid 1 tiden var de lunch på hotellet , sen vid halv 5 var de vigsel mellan pappa och Nina , man hörde snyftningar över hela salen allt va så bra!  sol och Värme också.

Pappa & Nina
                                   ♥

Här hölls middan till

Frisyren made by Krarin M.

Allt va bra dj:n va på G  dans o dryck allt va toppen ! jag hade en grymt kul kväll !
sen på morgonen var alla lagom trötta efter gårdagens fest , men allt va perfekt!

Kärlek
/ sofie

wedding day

Då är de tid för bröllop!  och karin är här men ligger just nu och sover de hade jag också gjort om man kom hem en tid när man egentligen skulle ha varit hemma mkt tidigare än vad man skulle , skulle nämligen upp vid 8.. men karin ska fixa o trixa en frisyr på mig  en väldigt   bra tjej de där !  sen kommer min käre broder och hämtar mig o syrran sen beger vi oss till Trosa :)

Pussen / sofie

USA nästa?!

Nu är de 1 arbetsdag till sen är man ledig till måndag yeepi! ,  i morse fick man sällskap av  kusinvitamin Alexandra  på tåget till jobbet  haha hon gör en verkligen pigg på mornarna ;D , i dag kom ellan o Karin hem  i från  Åland welcome back girls !:)  och ellen som har varit i USA i ett år är tillbaka :D men vi syns ju i aug. i skolan !

puss

Guten Morgen

2 timmar kvar sen är de dags att bege sig till jobbet , trodde faktiskt ja skulle  få vara ledig i dag men ikke , ja ska jobba till 22.00  idag ... nu vill man ha bil ! give me!

/  Holgersson

STÄMMER

Midsommarafton haha jaa vad ska man säga om den!? haha ,grödinge,rönninge,tumba + en väldigt HES röst! men de va mkt trevligt :)

Lördagen tillbringades hemma hos Karino och tog de vääldigt lugnt efter gårdagens partajer , de blev besök hos donken  :O de är de stället ja absolut besöker minst av alla restauranger ! men de va  mysmys :)

Söndagen

Kom jess hem till moi och vi kollade på film min röst va fort. heeelt borta , kunde knappt säga ett ord fick antränga mig ordenltigt så att man skulle kunna förstå mig ..

Måndagen:

jobb jobb jobb , måndagen började med att springa till bussen ner till centrum , missa nästan tåget, bussen ifårn rönninge 725 till tumba åkte istället till nytorp och kom 1 halvtimma försent !! cp buss!

Tisdag:

Började de nya jobbet  07:00 i morse och allt gick braa och personalen gillar mig redan ;D
sen tog ja o Sandra oss in till stan , ja skulle  kolla efter kläder till bröllopet :)  , och Sandra och Jag kommer nog göra många besök på MQ i forstättningen haha  right sandra ;D . " ni är fan likadana"  japp de  stämmer till 100 %

i morn får man sovmorgon börjar vid 16.00 -22:00 , men ska till mitt andra jobb klockan 8 dagen efter, gissa vem som kommer somna på bussen påväg till jobbet ..

Puss , Later!

Inte ett Ljud

vilken daaag!

1. att jag nästan försov mig
2. Får nästan ursäkta .. damp på en människa på jobbet !! som tror att hon kan bestämma över mig!!
3. missa bussen hem... bråttom bråttom

Heeelt slut ...

men de blev sex and the city maraton ikväll och nu slog jag över till fotbollen !

ses i morn om ja överlever min " boss"..

pusss

Godnatt

4 Minutes

Lördan började med att man fick frukost på  sängen sen att busskortet hade gått ut  och de blev taxi istället. sen va de 40 års partaj för moster , och verkligen alla satt framför tv:n och kollade på när vi förlorade mot Spanien !!  , men de va trevligt :) , sen på kvällen blev de andra äventyr!  en riktigt roolig kväll :D , karin o moi rullade in vid halv 4 tiden och karin ville ha KORV MED BRÖD! tänkte åka vidare med grabbarna grus o köpa korv med bröd på den berömda fyllemats Statiol ... men nejnej  vi hade korv med bröd hemma så de stod karin o stekte ..blää...  nu ska vi snart kila till karin och ta de lugnt bara eller? haha .

Baibai!
/ sofie

LATER

PARTY PARTY!

Trött men med humöret på topp!

är så sjuuukt trött!  va nästan påväg att missa bussen i morse om inte mamma hade kommit in o väckt mig.. men vilken dag trött och helt slut!  orkar inte så speciellt mkt , är död . men i kväll kilar ja hem till jocke pocke och kollar film iaf :) i morn är de 40 års partajt för moster ska bli riktigt niice :)

Kärlek. / S.

Toppen!

En riktig mysig kväll i går, ellan va på hugget o provade allt på buff`en" jag har fan betalat 138 spänn , nu ska ja äta ! "  men allt va toppen! , sen blev vi nästan lurade av  pressbyrån!!? , men har man ellan brevid sig så ordnar sig allt ;) <3
idag har de varit en ligga-i-sängen-dag , uuh en riktig seg dag jag hatar verkligen att inte göra någonting på dagarna! allt blir så segt liksom. Men i morn jobbar man , börjar 7.30-17.00 .. åker väl hemifrån halv 7 :/  , blir ingen sen kväll för mig inte .

Puss hejs!

V. 23 - 24

Nu har man lite tid till att blogga har haft så mkt så att man inte har hunnit skriva.

Fredags, vilken kväll ! de började att ja begav mig hem till Mandy först , sen begav vi oss inåt till stan , där mötte vi upp allt folk sen va allt i gång :D  en rikigt kul kväll !
Lördagen tillbrimgades med shopping i staden med mandy o karin :) och inköp blev de  , sen på kvällen va de grill hemma hos thomas och ja , karin, ellan va såkalrt på plats :) hahahaa jim o stefan hade kommit från en maskerad , stefan herregud va ja skrattade åt hans frilla , slängde med håret överallt lite svårt att beskriva men de va riktigt bra!

Söndan hade men kusinkalejs för moi och alla ( nästan ) alla 15 kusiner va på plats :) , på måndan ringde jobbet mig vid kvart över 7 att ja skulle jobba för en av personalen va sjuk , men ja skulle börja vid 11 så ja hann iaf , se belv de bad med kattis o cammi  de va skit kallt buuh! men zirre hämtade mig sen så ja slapp ta bussen hem :)

i går kom malin och de blev  chill med film, sen ikväll ska ja äta middag i stan med elllllan! :D , de bli riktigt mysssigt!

Ciao!

5 JUNI! 18 ÅR

Ja må jag leva jag må jag leva..

Nu är man alltså myndig då :) , har haft en en riktigt bra daag! kan inte bli bättre :D
. sjung i klassrummet haha!
. Skolan slutar , sista sommarlovet ! :O 2008
. mkt sms och telsamtal   :)
. och de bäästa ,tjejmiddan , blev riktigt bra, ,Mat , Dryck , fick en  TÅRTA in mosad i  ansiktet, , allt va bara toppen ! tack för presenterna brudar, bästa ♥

i morn blir de Utgång  :D

PUSS !

Grattis till studenten Steve ;)