Egoboost

Jag älskar födelsedagar ni vet tårtan,presenter släkten & vännerna allt och eftersom jag fyller 21 år om nåra veckor skulle jag vilja gå ut och äta med familjen sen en härlig  ute  kväll med vännerna, visst är det en bra ide!
 idag har jag iallafall varit ledig jag vet att solen har varit framme hela dagen men jag har rensat en mängd massa kartonger som är bra att ha klart innan man **** så behöver man inte krångla med det , jag hörde att det ska bli regn i morgon jätte trist när jag funderade på att gå ner till stationen vid 05.00 snåret i morgon bitti , men vi får se SMHI kanske har fel? Påvägen hem på bussen igår fick jag också beröm om min nya tommy hilfiger keps och det tackar jag för! Nej har tre kartonger kvar att rensa ut va tråkigt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0