Bruna ben & vita blusar

Har tagit bort alla mina vinter kläder ifrån klädhängaren och satt upp sommar kläderna så skönt alla fräscha vita klänningar , blusar fram med alla snygga högklackade skor som man har väntat länge på att få börja använda igen men nu fattas bara bruna ben så är man klar okej inklusiv träningen men den kommer jag att hålla igång med under  hela sommaren men annars bruna ben.
 Och det  är bara två veckor kvar  till min dag , som jag har skrivit i tidigare inlägg så älskar jag födelsedagar det måste man väl få göra? Imorgon kommer Jessie hem till Sthlm!! så efter jobbet åker jag och möter Jessie & Amanda för årets första glass hoppas det finns soyaglass? är det möjligt tro? 

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0