Smärt koma

Åkte hem till min brunbrända vän elenor  i solna igår hon var verkligen jätte brun och fräsch hon har varit i australien i över två månader jag kommer dit och är fake brun haha! Åkte efter det till andra ellinor i salem för middag och kladdkaka som smakade konstigt men med mycket grädde på så gick det bra, senare mot kvällen åkte jag hem till Erica drack tea snackade allt mellan himmel och jord fick också veta att hon också ska med till London i mars jippie!
Idag har jag haft en hemsk magvärk vaknade ur min smärtkoma vid fyra tiden nu på eftermiddagen mådde verkligen dåligt men nu är jag på  benen igen för i kväll ska vi ut och fira min vän Musu som fyller 21 :D kommer att bli en kanon kväll! ska ta något att käka börjar bli lite små hungrig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0