Wish me luck

its time for job och jag är en aning trött vid den här tiden , det kan man nästan förstå klockan är snart 05.00. Men nu är jag inne på min sista vecka som heltids anställd sen blir det semester och sen är arbetet i gång igen som vikarie om 2 veckor , kan bli tidigare vi får se.  Idag efter jobbet åker jag in till stan och möter min käre vän Michael som kom hem i från dem större staterna USA  , och har heller inte träffat honom sen dess så det kommer att bli grymt. Ska i morn också träffa Christine på en fika i stan , det var senast ett år sedan vi sågs inte okej , hon ska också göra om min blogg och fixa till den , just nu ligger min såkallade blogg design på -0 haha jätte tråkig, men det kommer snart ändrig på det. Måste rusa till bussen , wish me luck på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0