Real sibling

I fredags mötte  jag upp min kära vän Annie på Stureplan senare gick vi till Fridays och tog några drinkar en super kväll! Vi planerade lite om den stora middagen som kommer att bli om några veckor så det är dags att snart fixa inbjudningarna kommer blir så grymt roligt längtar galet. Igår tog mami  och jag bilen in till staden och shoppade loss gosh vad jag blev sugen på att flytta hemifrån  vi gick nämligen till NK och tittade på  lexingtons  nya köks inredning och vi fick med oss en mängd massa fina saker hem till vårat nya kök jätte fräsht ska ni veta.
 Vid tre  tiden idag beger sig jag & sarah oss hem till min broder henric , kolla film och vi tre " riktiga syskonen"  brukar inte träffas alls ofta så det kommer att bli extra roligt. 
Hoppas också att jag och pappa kan åka och lämna in min data så att den fungerar som vanligt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0