Björn axen Or Bobby`s ?

Oh i morgon är den sån dag när man har mycket att göra , gillar verkligen det klart det är  skönt att bara vara hemma och ta det lugnt men för mig räcker det med en dag sen måste jag göra saker  , sitter nu och kollar runt på lite olika salonger i sthlm som är bra men jag tror jag väljer antingen Björn Axen eller Bobby`s kan inte riktigt bestämma mig men jag har hela kvällen på mig att fundera ut det.   Jag ska nämligen färga om håret brukar annars inte göra det på hår salonger men efter att jag hade gjort det inför studenten så kanske det blir lite bättre resultat? eller jag vet inte ,men färgas ska det göra , ska bli skönt att få sig en höst look!  ska kila och slå en  pling till min kära Jessie!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0