Whatever

Har haft en super helg med två herrar i från Gävle som var på besök i huvudstaden! Igår blev det bio med mor & Syster det blev i rymden finns inga känslor , heter den så? eller blandade jag ihop orden? Den var iallfall rolig om man har min sjuka humor haha. Vad har annars hänt den ljuvliga måndag , jag har rensat min garderob för all framtid tycker det är så tråkigt att rensa ur garderoben har så mycket kläder så att " ryggen" på garderoben har gått sönder, oops! Det jag önskar mig just nu är en stor stor stoor garderob där jag kan få plats med kläderna utan att garderoben spricker, fniss fniss..  whatever , måste ut med säckarna i garaget nu så att det inte tar all plats i rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0