We will rock you

Igår hade jag mitt livs mysigaste, overkligaste dag på länge några vet vad jag pratar om andra inte , jag kan bara säga att det var overkligt och jag hoppas att det håller i sig nu på riktigt!!
 Det är måndag och det är veckans tråkigaste dag synd att helger går så fort så att man knappt hänger med, men jag har en onsdag som jag längtar till som kommer att bli grym wow. ikväll är det träning som vanligt har inte tränat sen torsdags så att det kommer  bli great.
 50 års festen blev super duper , först gick alla på "we will rock you" på cirkus sen fortsatte festen här hemma med bubbel och god mat och en massa skratt, bra helg.
 Just nu håller jag på att rensa ur min hylla som bara tar så mycket plats i hela rummet den är också ful btw så den ska bort för alltid ( hoppas jag ) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0