Halv åtta hos sofie

Jag vet faktiskt inte vad jag har gjort med min dator , alla bokstäver är förstorade och jag trycker på alla knappar som finns på tangentbordet men inget verka duga eller så är det så att jag är otroligt oteknisk av mig?! enligt min kära familj så är jag de men jag tycker själv jag är ett geni! ( ? ) . Iallfall så var jag ute en snabbis på stan med systeryster som ville ha lite mode tips av mig idag , hon letade också efter en pälsväst som verkar vara slut i halva stockholm så frågan blev om hon skulle få låna min älskade pälsväst som jag är apa rädd om , den frågan måste diskuteras! Jag fick med mig hem en jätte fräsch skinjacka ifrån H&M med fransar på me like very mutch det blir premiär med den i morgon om det bara kunde sluta blåsa kallt ute. Nu ska jag vara lite tanting och sätta mig ner och kolla på "halv åtta hos mig" btw det är kallt i mitt rum.

Kommentarer
Postat av: jesssaaanpessaaan

våra pälsvästar är snyggast! ;)

2010-10-14 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0