Bad Girl Bad girl

Träningen börjar närma sig och jag är lika taggad inför träningen sen morgondagens jogging runda woho.  Igår var det exakt en vecka kvar till kryssnigen, kommer att bli galet med hur roligt som helst!! Dagen innan kommer man tänka " vad ska jag ha på mig på kryssnigen?"  ( ? )  och det blir tisdagens funderingar ..
 var somsagt i södertälje i dag utan att varna Jessie för det, gick nämligen förbi hennes jobb två ggr i dag utan att höra av mig?! Bad Girl Bad Girl. Hoppas du gillar mig ändå som jag vet att du gör, fniss ♥ . Ska packa tränings bagen.


Kommentarer
Postat av: jessicacacaa

Sofie din bajsunge!! var du i Södertälje utan att säga något till mig? Fy fan:o Jag ska låsa in dig i bollhavet på onsdag, passa dig din fina fis!! hahaha <3

2010-10-14 @ 18:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0