Para-normal?

Då är jag hem kommen i från Sörping men med en sorglig nyhet min tröja som jag ville köpa kommer in i början av december snyft men jag fick med mig en tröja som jag ska ha  på mig på onsdag! Nu har jag suttit i 40 min och fixat lös naglar så har nu lim på alla fingrar förutom ett lillfinger och på läppen varför  vill jag inte berätta försökte vara lite smart men det dög inte , men naglarna är iallafall på plats efter allt slit som jag tror egentligen tar mindre än 40 min men kom i håg det var limets fel inte mitt ( tycker jag ) . Eftersom inte bion blev av i fredags så tjatade min syster på att se  filmen ikväll i stället paranormal activity , så jag ställer väl upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0