U name it

I två dagar i rad nu har jag somnat tidigt och då är klockan mellan 22.00 - 23.00  och det är inte min stil , trodde först att det var nått fel på mig men jag kan ha lösningen och det är att jag börjar bli risig i kroppen , halsen börar klia , host attacker börjar hitta hem  u name it! Men för mig hindrar det inte att jobba eller träffa mina fin fina vänner, bla idag åkte jag hem till Evelina H. och kollade på kläder som jag nu har köpt utav henne som kommer i från Japan, jag köpte också klänningarna utav henne så det är kanon!  I morgon åker jag in  till city med Erica och kikar runt , var där senast i går men en shopping runda går alltid! ska hänga in mina fräsha kläder i min egna wannabe walk in closet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0