Super tanter

Nu så har min pling plongare på mobilen börjat fungera (!) jag kan äntligen veta när jag har fått sms JA!
 Igår åkte jag hem till Jessie och åt middag  , vi köpte middag på Nancys riktigt gott en mysig kväll! påvägen hem på bussen i från Jessie igår joinade tre tanter mig  riktigt roliga super tanter som skulle ut på krogen och ragga och dem var mellan 70-75 år:

Jag: Vart har ni gubbarna då? får dem inte följa med ut?
Tanten: Nejnej ikväll ska vi festa och ragga lamkött haha
Jag: haha! vad är lammköttsålder för er då? 30?
...Tanten: nejnej det är ungdomar 50 är lammkött för oss fniss fniss , men att få en 30 åring som ragg skulle vara något att bita i!

haha jag hoppas dem hade en super kväll iallfall haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0