Intervjun

Måndag: Jag åkte till Södertörn och blev intervjuvad av Monica och hennes kompis om mina internetvanor, dem har nämligen ett arbete om just de och då ville dem intervjuva mig, jätte trevliga tjejer och det var super kul!
 Åkte efter och mötte upp min käre vän Martin ( äntligen)  saken var den att han pluggar någonstans i Sverige och jag glömmer alltid vart pinsamt i know , och vi hade planerat att jag skulle åka och hälsa på honom men han kom hem till Stockholm  istället och då åkte vi och bowlade och jag vann en match , säger man så? iallafall  så blev jag lycklig och han arg för han är en riktig tävlings människa  men han vann hela matchen och som tröst fick han åka med till ikea och handla min garderob , grattis Martin!

Tisdag:Har inte hänt så mycket i dag har tränat på gymmet bara inte mycket mer med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0