7354 Vadå?

Nu har jag 7354 sms i min mobiltelefon , att en sån liten telefon kan få plats med så många sms. På ett sätt är det super att man kan ha så många sms i en telefon men det negativa är att sms pling plonget inte hörs alls , så gör det alltid med nokia mobiler helt plötsligt , så nu tänker jag radera alls smsen så att min mobil kan bli normal igen  haha stolt!
 Ikväll tänkte jag träffa mina ladies from Fridhemsplan  men dem är forf. snurriga efter  gårdagens bravader så att dom skulle hem och sova, kul tjejer ? Så jag åker till Söder och tar ett glas vin med Maria ikväll! 
 Gårdagen var jätte trevlig , Miranda hade verkligen gått in för kvällen och fixat och trixat.
 Har precis ätit mig en liten middag pasta ( What? ) med räkor med sofies egna sås , jag borde starta mastercheif Stockholm.. eller kanske inte , men det blev verkligen gott,bra sofie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0