TJOCKIS SOFIE

För en stund är jag gladare än någonsin jag hoppas att det kan hålla sig ett bra tag nu!  De blev ingen promenix med padre han va på spinning och orkade inte gå en promenad med mig när han kom hem , är fortfarande rastlös men klockan är elva så egentligen finns de inte så mycket att göra just nu , funderar på att kika på ett avsnitt av wallander eller Beck hum hum..  En vän till mig sa att om man äter efter klockan 20.00 på kvällen blir man tjock?! stämmer verkligen de? jag undrar de jag tänkte faktiskt gå ner och ta mig youghurt jag har blivit besatt av de sen thailand hur  kan man inte gilla YOUGHURT! ja struntar i de ryktet och äter o blir tjock , tack o natt!


                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0