Rose med jordgubbe

Jag kan inte fatta att det är snart 1 år sedan jag tog studenten och fyllde 19  ett år helt sjukt måste tiden gå fort? nu ligger ja och trazzel och solar på altanen ska om en timma bege mig in mot stan och hämta min klocka sen kanske träffa Tess & jossan senare ikväll , måste också försöka hinna och springa till jobbet i mellan ska hämta mina tider. Sen har också Ellan komit hem  hon hade köpt med sig hem rose vin med jordgubbsmak som jag har velat ha jätte länge men som inte var till mig utan till henne .. men jag hoppas man kan få ett glas hehe. 
  har fått ett tips om vad jag ska ha för text på mitt nästa halsband och Jessie tyckte " jessicas bitch"  vi får se om de jessie . Just nu vill jag att steff ska komma hem ifrån Tyskland och att jag o jessie ska boka resan till london!


            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0