Tråk-bakis-deg söndag? right?

Vad har hänt under helgen då? Jo igår blev jag uppraggad utav Jessie till att vara påväg hem ifrån stan till att åka till stan igen och jah de funka och jag har inte nämnt de men jag o jessie ska till LOOONDON IN SUMMER flygbiljetterna kostar knappt ingenting så det är bara att boka sen hej då sverige igen ska bli skönt. På kvällen begav sig Jossan & Jag till ojojoj som ligger på medis på söder, mötte på folk man kände så det vart en trevlig kväll! Vad har hänt i dag då på denna tråk-skön söndag , bakis söndag, degsöndag , ja vad de ni nu kallar det , iallfall jag smsade sarah om att hon skulle vara beredd med Avatar när jag kommer innan för dörren , jag är verkligen kär i den filmen så grymt bra , men såklart somnade jag under filmen  så bra va den nej men jag har knappt sovit så ögonen kunde inte hålla sig öppna men jag vaknade under mitten av filmen iallafall uuh. Nej nu tror jag wallander har börjat söndagen är räddad ännu en gång. 



   
 Jag måste nog ha världens populäraste halsband " storasyster" vet inte hur mycket komplimanger jag har fått både i världen och i sverige och har fått smeknamnet storasyster lite här och var undrar vad nästa halsband blir.

Kommentarer
Postat av: jessicaaaaa

jag har en idé för nästa halsband, "jessicas bitch" duger de eller? haha ;)

2010-05-23 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0