Sex and the city

Jessie smsade i går och sa att vi ska på sex and the cityyyyyyyyyy på fredag wiiihoooo  so happy happy!
 Just nu är jag otroligt rastlös jossan va i salem idag hos benny o ewonne men kvar va hon inte så henne kunde man inte träffa, steff är hos sin make i tyskland osv så ingen som bor nära mig är hemma blä ja ibland får man tycka synd om sig själv tycker jag. Det är tisdag och vädret är eller har varit piss hela dagen om man få uttrycka sig så. En sak har jag gjort iallafall och det är att jag har ställt mig i kö för lägenhet i bla:

 sthlm
 
 Skåne

 malmö

 göteborg

 norge


jag hoppas på stockholm , malmö eller norge för om jag får i malmö flyttar jessie med!!  Nej om man ska ta tag i sitt liv och kolla om fader vill med ut på promenix jag får snart anfall om jag sitter kvar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0