GONE GONE

Jag har fått mina byxor nu wooho , steff är så snäll som köpte ett par jätte fräscha byxor till mig som hon tyckte skulle passa mig är super glad för dem tack steff!
 nu sitter jag i min ensamhet och väntar på min sambo Jessie men hon är sen hm.. jag undrar vad hon gör?!  KOM NU! Therese är nu påväg till Thailand fick ett mess i från henne i kväll om att hon satt nu redo på arlanda på starbucks , jag saknar verkligen dom men nu är det bara 9 dagar kvar tills jag får träffa dom! 
 Nej nu ska jag väl ta och betala min dö tråkiga telefon räkning så att den blir avklarad.
JESSIE JESSIE JESSIE vart är du! hon svarar inte på mina mess så jag antar att hon våldgästar mig snart som möjligt jag är redo.


                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0