Önskan

Om ca tre timmar kommer josssefine , jag ska bjuda henne på lunch här hemma vi kommer inte ses sen förns jag kommer ner till thailand , mina brudar åker ner till thai i morgon!! Men therese har en skit tenta som jag bad om att hon skulle skita i och komma hiiiiiit men den önskan blev inte sann så nu sitter hon och tråkar framför en dator och pluggar suck.. 
  Jessie o jag åkte tidigt tidigt i morse , hon skulle jobba halv tio och jag hämta ett par byxor hos pappa och inhandla lunchen som jag ska laga om en liten stund .
 Nästa vecka så kanske Jessie ska bo hos mig hela  veckan här hur bra som helst tråkigt att vara ensam.. så det blir toppen!
 nu är tvätten klar!


 
 
 
 
 
  

  
  

Kommentarer
Postat av: jessicaaaaa

haha alltså sofie, bilderna är inte alls okej. Ful tjej på mig. hahah skåL!

2010-03-03 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0