Karin Karin Karin

Ikväll har Karin varit hos mig , vi lagade middag och hade bara trevligt. Vi ses inte så ofta så det var riktigt roligt , mycket skratt och knas men det blir oftast så när vi ses haha. Imorgon blir det städning igen men behöver bara städa undervåningen det är där jag har levt mina två veckor här hemma hos mamma vad ska man göra på övervåningen om man har rummet nere? senare mot kvällen kommer mamma och pärlan hem i från Thailand , jag ska också få mina solisar som jag har beställt i från taxfreen sånt gillar vi! 
 ska kika på en film nu tänkte jag men vilken?

  Idag fyller ELLINOR år grattis grattis tjejen hoppas du hade en toppen dag utan min sång! som jag tror du dock saknar denna dag! 

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0