ID KORT TILLBAKA

Glömde att berätta att jag fick ett brev i från polisen uppe i Åre i går och då hade en vänlig människa lämnat in mitt id kort så nu är den tillbaka på sin plats hur bra som helst! slipper att gå runt med passet som tar så mycket plats och är klumpig om man gemför med id kortet som är lite mer praktiskt, koret har nu varit på tå äventyr men har alltid lyckats komma tillbaka har jag turen med mig eller!? jag tror nästan de haha. 
 Har också glädjande besked om att jag fick sms utav Jesse & Jossan tillslut , men nu väntar jag ännu på ett sms i från Jossan segpropp!
 Annars nu så börjar CIS ingen får störa mig , en viss person brukar ringa mitt i allt så stör ej!
 Väntar också på ett samtal i från Jesssssie som troligtvist har somnat haha!

 .CIS nu.






                              
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0