Två sjöar senare

Kändes konstigt att det var min sista jobb dag i går tills jag åker , är alltid van att åka och jobba i veckorna men nu är det ledigt ända tills den 5 maj! åkte tidigt i morse för att lämna in tidrapporten på jobbet sista inlämnings dagen så jag var i tid, annars vid elva tiden åkte jag till södertälje och fikade med min gammla arbetskollega i från tälje det va trevligt, blev en liten mini shopping i centrumet och mitt inköp blev två ringar som jag verkligen måste hålla koll på mina ringar försvinner hela tiden och vilket väder de va idag , bara kallt hela tiden mina skor var som två sjöar haha helt blött och obehagligt..  nu väntar jag bara på att Jessie ska svara på mitt sms men hon kan vara ett riktigt sego på de har också skickat ett mess till Jossan som är lika seg hon .men ja tror att hon jobbar så hon har iaf en förklaring haha, jessie svara!! Dags för städning orkade verkligen inte städa  i går efter jobbet vem gör de 22.30 på kvällen ?! inte jag iallfall.

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0