THAILAND THAILAND

Om en timma är det dags att bege sig på arlanda , steff hämtar mig vid tre tiden oooohh ska bli så roligt är så taggad galet galet!! Har min sambo-soulmate Jessie här hemma som sjunger inne i badrummet ( fiiint ...)  Jag kommer heller inte blogga på denna blogg utan kommer att byta till holgergoesthai.blogg.se  men ska försöka blogga lite på denna , men annars blir det den nya bloggen nu 2 månader framåt tills jag kommer hem då vill säga..  nu ska jag hoppa in i en dusch och packa det sista sen heeeej  då!! Kommer också få träffa mina brudar där nere som jag har saknat som en tok ska bli såå roligt :D                 

                                             THAILAND 18 MARS - 5 MAJ 2010

   
                                         

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0