J. har åkt!

fast jag har klagat på jobbet i bland vem gör inte de så har jag nog världens bästa personal haha helt crazy apråpå ingenting!
 Nu har iallfall jossans plan lyft jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra , jag sa till henne att höra av sig när hon har komit fram i peking o  Thailand , de gäller samma med therese hon åker i morgon till Barcelona sedan till Thailand samma sak för henne och de har dom båda lovat!
 Annars i kväll skulle O ha komit över men de gick tyvärr inte skulle jobba i morgon synd de.. ,  jag får städa hela huset ikväll istället orkar inte göra de i helgen så att det är klart! nuu är de hela två veckor kvar tills vi åker iiiih :D  jag verkligen längtar låt tiden gå snabbt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0