Båda har åkt!

Fick ett sms i från Therese i morse om att hon satt på arlanda nu och drack en latte och skulle snart åka till Barcelona , nu är båda mina brudar borta snyft! Men jag undrar hur det går för jossan som måste vara framme i peking nu ?!  hon har inte hört av sig än men jag antar att hon gör det när hon är framme.. det måste hon.
 idag är det fredag och solen lyser än sålänge och idag blir det bowling ,lunch på hard rock och sedan bio, Moa missar detta ännu en gång men hon bor i Australien så vi kan nog ta igen det när du kommer hem Moa haha. 
 men nu ska jag väl ta en dusch sedan kila iväg , pappa hämtar mig vid tolv tiden i dag.
 

                                                            Guess who!?
                       

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag saknar sportlovskul!! Nu har jag två att ta igen...

2010-03-05 @ 14:35:16
URL: http://moagunke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0