Festfixare

Dålig uppdatering!  Men jag kan berätta att jag har fyllt 20 och det firades hårt tack alla för en grym helg!
 Jag har väl bara jobbat jag och min arbetskollega Elenor bestämde att jag + några till ska ut en kväll dem fastanställda är ju alltid ute på grejer så nu är det våran tur och jag blev utsedd till jobbets festfixare haha. 
 Vad har hänt nu under helgen hm.. i fredags efter jobbet kilade jag upp en stund till Therese hon var så ensam så att jag tyckte hon behövde lite uppmuntran haha rätt skönt att tjejerna bor nära jobbet. I går blev det utgång med ellan det var sjukt länge sen galen kväll! 
 min kära styvmamma kom nyss in med en räkmacka GODDIE GODDIE!  ska fortsätta med städningen sen bege mig till ellan och hämta mina stuff sen hem till madre. 



  
  
  
  
Syssling student.

  
  
  
 
 
 
 
 
 

Gårdagen












   
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0