Våldgäst

Onsdag till fredag var jag o steff på en roadtrip ner till söderköping till landstället  och bara  tog de lugnt , stekte i solen hela torsdagen och thai brännan kom åter tillbaka happy happy, vi hade bra tre dagar förutom att steff blev matförgiftad på fredag morgon stackarn. Men jag tror hon är snart på bena igen. Ilördags var de grill hemma hos Pauline i stan / cosmonova, riktigt rolig kväll haha tjejerna tyckte de va så roligt när ja snackade i telefon och sa " jag är hemma hos en tjej kompis i casanova" haha jaaa man kan säga fel höhö.
 Ja, oliva & Jessie fortsatte kvällen  och det blev till den stora gatufesten i kungsträdgården så sjukt mycket folk men grymt kul! 
 i söndags var det 20 års partaj för mig med släkten och  jag bakade tårtorna ,de ni!  vadå bra gjort av mig?
Nu snart ska jag hem och våld gästa hemma hos malin för hon vägrar svara i telefon.


     



 


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0