Försvunna kameran

Min midsommar var jätte bra men slutade lite illa , min kära kamera blev snodd och just då på festen i spånga var vi bara sju stycken och någon av dem har tagit min kamera så jag hoppas hoppas hoppas verkligen att den kommer fram fast den ändå va halv trasig.  Jag och jessie vaknade vid halv tolv av världens åsk bomb , jessie trodde att de var någon som bankade på balkongen medans jag hade " åsk bomben" med i min dröm allt  var bara helt snurr. Jag tror vi gick runt halva solna för att hitta ett pizza ställe , jag rekomenderade ica men de dög inte för fröken så vi fick traska vidare i solna stad tills vi hittade ett pizza ställe och jag tror jag aldrig har sätt jessie så lycklig haha. 




             









.Hoppas på det bästa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0