Planering Planering

Jossan ringde mig tillsut och vi tog en långrpeomenad med hennes hund Joker som är nog  en av dem mesigaste hundarna ever men riktigt söt som älskar mig stort plus där. Jag drog  mig in till stan och lämnade tidrapporten till chefen sen gick och mötte Elenore och Maria båda hade rast samtidigt så vi satt där och snackade , vi ska också planera våran utekväll som ska komma snart nästan månad det går segt , men mycket hänger på mig säger dom, jag är ju jobbets festfixare höhö , men hursomhelst så ska jag packa ihop my styff sen åka över till Uttran till pappsen , har huset för mig själv i några timmar så vad ska man göra? Jossan kanske skulle till sina föräldrar i salem så hon kanske kan komma  över? i hope so . Över till packningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0