GottiGott

Jag kunde sova i natt utan att smälta bort , en stor tumme upp för de! Idag är det jobb igen , och jag som vill njuta utav värmen och solen men det är snart bara 3 dagar kvar till Gotland!
 Steff är nu i Tyskland hos samuel och dom ska på en festival som jag verkligen vekligen vill gå på och det är MELT , gosh vad jag är avis på dem  , men jag kanske hänger med next year wowow.  Dieten rullar på ska ner nu och äta frukosten som inte ser så speciellt lockande ut , MM mums morot och citron great!

Torsdag 5
Frukost 1 stor riven morot med citron.
Lunch 1 stor bit kokt torsk/kyckling med citron och en liten klick smör.
Middag 1 stor bit biff (250 gr). Sallad med selleri.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0