NYÅR 2009

Jag hade världens bästa nyår i går hade så grymt rooligt! Mina bilder ligger i min mobil för jag glömde sim kortet hemma till Kameran korkat? JA!  haha nåväl men så bilderna ifrån gårdagens festligheter kommer så fort som möjligt men inte i dag ..    2010 kommer att  bli ett grymt bra år det har redan börjat bra :

. Jobba 100%

. Åre  hela V.2

. Thailand 



Jag har saker att se framemot lääängtar galet!


WORKA WORKA hela helgen känns faktiskt bra jobbar kväll båda dagarna så det är toppen, sen är jag ledig i 2 hela veckor hur skönt är inte de?! 
 Tänkte kika på en film nu vet inte riktigt vilken av alla dessa dvd filmer jag ska se hm.. återstå att se.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0