Min lön

ojojoj de va jobbigt att gå upp halv elva nu i morse blä blä , jag gick in på sl`s hemsida och såg att en massa bussar och tåg som kommer att bli föresenade osv jag hoppas jag slipper det speciellt nu när man ska jobba har ingen tålamod till sånt haha annars så är humöret på , fick ett brev hem i från mitt jobb om hur mycket man har fått i lön och sånt ni vet och det fattas 1700 kr !! Samma visa som förra månaden då fattades de 400 kr så det kommer väl bli en vana till den löne ansvarige att jag ringer varje månad och klagar om min lön men de är ju egentligen inte mitt problem så , gått rykten om att de har varit strul med allas löner men borde man inte då ta tag  i de hela och göra situationen bättre hm..?!  nåväl min madre får kolla upp de där sen är de dags att ringa löne kontoret ..

måste fixa mig klart sen bege mig till jobbet vill börja fort så att tiden går snabbare kommer vara hemma vid halv elva i kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0