Jobb narkoman again

Jag kan inte blogga så speciellt mycket nu under veckan pga att datan hemma hos mamma är sönder jag har försökt att skriva ifrån min ipod men det går tyvärr inte så passar på nu , denna vecka som kommer är hemsk jobbar alla dagar förutom torsdag jag har inge liv just nu ..  men om 2 veckor är de lugnt igen så att kan jag leva igen haha .

Jag saknar Joss o Es i massor träffar inte dom så mycket pga  jobbet verkligen ,jätte tråkigt!! inte okej..
  vi kommer att ta igen det när detta är över och innan jag sticker kommer vara borta i från dem+Jessie i 2 månader , men jag hoppas hoppas hoppas Jossan kommer ner till Thai skulle vara hur kul som helst :D

imorgon börjar jag 8.15 ska bli jätte skönt får sova ut lite mer brukar annars gå upp halv fem svider ordentligt den tiden ..

kollade runt på datan lite och hittade den första fest bilden på mig och ellan haha!


   

Alltid kul med dom bilderna haha. go natt för mig ska ringa ett samtal innan jag slocknar night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0