Vift

Det blev inget vin med tjejerna kom ingen vart, jätte surt! hoppas vi kan ta igen det nu i veckan :D .
 Ikväll är det jobb ska bli intressant om hur sl trafiken kommer att fungera .. pratade med steff för en stund sedan som var påväg till jobbet, hon sa då att tågen går som dom ska , jätte skönt så att jag slipper ringa o grejs till jobbet.
 Annars så vaknade jag uav att solen lyste och himmlen var helt klar blå , men som det ser ut nu så börjar det snöa mer igen och molnen börjar komma fram och det kommer sluta med grått väder med snöstorm!? Jag har nu också hittat min kamera som har varit på vift så nu kommer de komma mer bilder än bara en massa text haha jäj!  annars finns det inte så mycket mer att skriva .
.puss.



           



                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0