Nyköpings helg

Jag har varit i nyköping hos min kompis så har inte kunnat uppdatera men har iallfall haft en super helg vi åkte till norrköping skulle kolla efter en present till pappa men det fanns inte så mycket så jag bestämde mig att jag  får handla på Nk i sthlm istället , men jag fick med mig en jacka o en kofta hem iallafall hur snygga som helst bra köp där! Kom hem vid 4 tiden i dag kilade senare mot kvällen till steff hon skulle hjälpa mig med min ipod fattar typ ingenting så det där fick hon sköta men nu kan jag det mesta hon beställde också ett ipod skydd till mig hur snällt är inte det??! så den kommer om några veckor.
Veckan som kommer nu är min sista heltids jobb vecka och den är rätt jobbig men nu är det bara en vecka så kämpa kämpa , men jag ska få jobb innan jag åker  sa min chef innan jag gick på helg i fredags så here i come :D

nu ska jag sova godnatt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0