Bad morning

Gårdagens jobb var nog den roligaste jobb dagen någonsin haha allt gick toppen, L. var galen med hennes kommentarer haha!
Men morgon dagen startade mindre bra alla bussar som gick i från mamma var inställda  och där hade vi stått en timma alla var verkligen arga och sura haha medans jag ,sarah o Madre stod och skrattade så att tårarna började rina jag berättade om Johan Glans på youtube som jag hade kollat på när jag kom hem i går kväll,  folk runt omkring oss måste tro att vi var dumma i huvudet  som inte var förbannade klart vi var det men situationen blir inte bättre men saken är den att man märkte att det var folk som lyssnade på oss  som började små skratta haha kul att man kan göra någon glad haha.
Då är det bara 2 jobb dagar kvar till helg och jag är ledig hela helgen hur skönt som helst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0