Seriously?

Kvällen i går vart helt crazy men rolig haha ,det var meningen att Jessie skulle med ut men hon ringde mig senare mot kvällen och sa att hon hade blivit magsjuk , usch stackarn pratade med henne tidigare i dag och det verkade lite bättre nu iallfall du får bli frisk snabbt Jessie!!
Vaknade nu på morgonen med ett svullet finger och nageln är halft av detgöront!! så kan inte skriva alls med mitt långfinger den är stor som en boll usch inte ok! sen är det också så att det är snöstorm med att sl trafiken krånglar så att jag kommer ingenstans , saken är den att jag ska in till brudarna i kväll och ta ett glas vin men så det ser ut nu så kanske det inte blir så  gaaah blir så arg vill verkligen träffa dom hatar snöstorm snö äckel blä..
Juste jag har nu fått min mobil som jag har velat ha nokia E72:an iih den gillar jag mutcho mycket , men usch nu när jag kollar ut genom fönstret blåser det bara en massa snö hit och dit suck. ska väl ta mig en dusch nu och en ansikts mask  , orkade inte ta bort sminket när jag kom hem i morse utan slocknade direkt när jag kom hem så nu är det utkladdat runt hela ansiktet haha .
. puss. 



                         
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0