AVATAR

Nu är jag också en av dom som har kikat på Avatar - 3D på bio , en riktigt bra häftig film som ska ses i gen när den kommer ut i video butikerna , värd att se!
Idag kilade jag in till staden med Jessie och det blev lite shopping:

• Skjorta - Zara
• Karen millen plånbok som jag blev kär i direkt hur fräsch som helst
• strumpbyxor alltid bra att köpa / att ha i garderoben

och vi har också bestämt oss för u.s.a i höst kommer verkligen blir hur kul som helst!! mycket planering men det får vi ta när jag kommer hem i från Thailand som är just nu nummer ett på listan och det börjar närma sig mer och mer!! Imorgon är det träning igen och städa hela rummet gosh så tråkigt men är ett måste ..
har inget mer att skriva för i dag ska kolla på film vilken jag ska se vet jag inte .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0