Verkligen sista

Jessie tyckte jag skulle ringa till jobbet nu och säga att jag har drabbats av vinterkräksjukan och kan inte jobba i morgon hm..   om man ändå kunde det MEN det går inte!
Imorgon då är det alla hjärtans dag och jag har faktiskt bakat till jobbet hur bra är inte det efter att jag har jobbat i hela 13 timmar i dag woow men hur det kommer att smaka det vet jag inte haha! Verkligen hela jobb dagen i dag har personalen lyssnat på schlager låtar och jag som inte är så speciellt förtjust i det, så nu har jag pernilla wahlgrens gamla hit picadilly circus som ekar i huvudet den har spelats om och om i gen hela dagen är verkligen trött på den låten och på hela schlager skivan usch! Då  ska jag bara jobba en dag till på jobbet  som heltids anställd sen är de timvikarie jobb i gen men det är inte fy skam det heller har redan fått en massa nya tider och haha min chef blev typ deppig i dag  när jag sa att jag bara skulle jobba en dag till som heltids anställd haha . Har inge mer tid att sitta här ska upp om några timmar så ha en bra lördags kväll för det ska inte jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0