MISS

Träffade först Therese och Jossan vi tog en fika inne på Västermalms gallerian gosh vad jag har saknat dom så det va roligt men kort varigt tyvärr men de ska blir ändring på det när jag har slutat jobba så mycket, träffade senare Jessie som jag också har saknat ofcourse haha galen kvinna de där, vi åt middag på stureplan på ett jätte mysig cafe , jessie tipsade mig om en kyckling sallad som skulle vara ur god så jag litade på henne och måste säga att de nog en av dem godaste sallader jag har ätit verkligen hur gott som helst så där kommer vi att göra come back!

NU måste jag städa min garderob IGEN den är helt rörig med en massa kläder överallt.. stökigt nej tack!


       


 


Kommentarer
Postat av: jessica

Sofie min lilla gullis! <3

2010-02-11 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0