Pärla

Gårkvällen var trevligt bra musik knasigt folk haha men det var kul iallfall . samuel var helt klart godkänd en riktig pärla de där , så där har steff hittat en bra!  Men gosh så ont jag hade i mina fötter det gjorde så ont det värkte hela vägen hem men nu är den borta som tur är har aldrig haft så ont i mina fötter.. annars så fyller henric 22 år i dag så jag och erica ska hem till honom på fest kommer bli riktigt trevligt, skulle ha åkt och firat victor w. men jag måste verkligen hålla i mina pengar nu innan Thai . så det blev ingen utgång för min del inte för mina brudars del heller dom ska också till thai som ni vet och  dom gör same ting som jag!
 men nu ska jag måla mina naglar med mitt helt nya fräscha nagellack!
 . puss.



  . Grattis bror! ♥ .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0