Fre Fre Fredag!

Är nu ledig i två hela dagar äntligen och det ska bli utgångar båda dagarna , ikväll blir det väl lite chill ute kväll ska möta steff och hennes samuel som är här i sverige ska bli riktigt nice att träffa honom för första gången gosh så mycket hon har pratat om honom så nu ska vi se vad de är för någon! annars i dag fick jag min lön som jag inte får spendera bort .. haha men egentligen varför skulle jag göra det när jag sticker om tre veckor !! ska bli så skönt att bara försvinna från kalla sverige, madre o pärlan åkte i dag till Thailand i två hela veckor egentligen är jag inte så speciellt avis ska  vara borta i 2 hela månader men skulle gärna kunna åka nu men får vänta vänta ..
 då ska jag ta och kika vad det finns i garderoben att ha på sig i kväll .. har faktiskt ingen ide men de ska nog ordna sig  hoppas jag!
. puss .
                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0