Busy women

De har gått två hela veckor sedan jag uppdatera i bloggen , men det har hänt så mycket roligt så jag har inte haft orken. Men hur som helst så var Franska rivieran uber fint  samt st tropez, nice, chann ( ? stavningen)  , trist bara att jag behövde åka en vecka tidigare pga jobbet men att vara ensam hemma sitter inte fel det heller , men då kom mina fin fina vänner Maria & Tessan  över på lite vin och en massa prat. I går var jag över till mina tvillingar Jossan & Victor som fyllde år , drack hallon champagne som är köpt i frankrike jätte gott! Ikväll ska ja kila hem til min livskamrat Steff och äta hennes paj sen glo på en rulle tror jag, känner att jag behöver en chill out kväll är i gång hela tiden inte fel med det men ikväll känner jag bara att ta de lugnt . I morgon blir det förhopningsvis stranden sen party kväll för tvillingarna ska bli jätte kul!  min favvo Jessie fyllde 20 år för ca två veckor sedan och det firades med middag , fest och  grön i håret awesome haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0