Australien?

Mitt huvud har gått i konkurs tänkte att jag skulle få sova till tio som jag hade satt klockan på men vaknade halv åtta av dunkande ljud då är det grabbarna som håller på i köket som målar och bygger , härlig sovmorgon thanks boys. det är en ny måndag och är redo för en ny arbetsvecka , har också saker planerade efter jobbet nu i veckan lovely. Min vän Elenore ska åka till Australien i 2 månader i oktobober och vi pratade om att jag skulle komma till henne i tre veckor så lockande så att jag nästan åker , vet att biljetten är dyr men det ska nog lösa sig. Det är dags  nu att gå 30 min promenad har börjat göra de nu på mornarna , träningen är igång nu på allvar me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0