6 KM

Sprang hela 6 km på bandet bra gjort för en otränad tjej muhaha.  Jag tror att det blir gymmet i morgon bitti innan jobbet får se om jag bara orkar ta mig ur sängen annars blir det väl 30 min gång eller en timmas cykling får se i morgon, men annars så är det jobb hela helgen jag som verkligen ville vara ledig denna helg , men jag har tre allternativ att göra på lördag

. Linus inflyttnings fest

. Kräftskiva hos Livia

. Utgång med Maria & Carro mfl.

  alla allternativ lockar men vet inte vilket av dem jag ska välja börjar 7.00 på söndag morgon också så typiskt! Men något ska bli av iallfall.  ska ta mig en skål yoghurt & Musli nu sen kika på CIS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0