Surströmmings time

Motorcykel äventyret slutade med att jag fick ont i handlederna haha , jag höll i mig så hårt jag kunde runt Fredde han körde så sjukt fort men det va väldigt roligt haha. Kom hem packade väskan för sen åka hem till Josefine .  Vid ungeför elva tiden tog vi en taxi till Cafe Opera en  mycket trevlig kväll så kvällen vart lyckad!
Morgonen var väl mindre rolig haha  och stackars Es som skulle åka och jobba vid halv tio tiden usch det måste verkligen ha varit jobbigt hoppas att du hade en jätte bra dag på jobbet . Jag tog mig ur soffan och kilade ner och handlade frukost till mig och Josefine som inte mådde så bra stackarn haha. Efter en god frukost tog vi bilen till Ikea och kikade runt lite finns så mycket man vill ha när man går runt där inte sant?  Nu ska jag städa som vanligt packa i hop mina saker för sen är det hemfärd  till mamma där väntas sur strömming usch så vid sex tiden kommer hela tjocka släkten.  Nu är de tid för städning.

 
                                         
                                         Me & Sofie Sandström
                                            

 ♥            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0